أضغط اعجبنى ليصلك جديدنا على الفيس بوك
  1  
AhmedTiger

يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 26 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة السادسة والعشرون hd

يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 26 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة السادسة والعشرون hd

عايز أتجوز- الحلقة (26) - شوفوا العريس عمل مقلب في أهلة وجابلهم عروسة عاملة إزاي؟ - Ayez Atgwez

برنامج عايز اتجوزالحلقة "26" السادسة والعشرون ويكون العريس عنده 20 سنة وتروح تتقدم لعروسة وتخش بإيدك فاضية وأبو العروسة يحرجك والعريس جي يهزر مع أبو العروسة .. العريس عمره 20 سنة ومعندوش شقة ولا شغل والعريس يجري ويهرب من أبو العروسة بعد معرفة انه بيدبس في الجوازة .... تقوم فكرة البرنامج على استضافة شاب يريد أن يصنع مقلب فى عائلتة وذلك من خلال .. أيهامهم بأنه يريد أن يخطب فتاة ما تعرف عليها و يريد أن يذهبوا معه لمنزلها للتعرف عليها و على عائلتها ... و حين يذهبوا الى منزلها تحدث مفاجأت و أهمها .. تحاول العروسة أحراج العريس و عائلة عن طريق سؤالها (جبتولى ايه و انتم جايين ؟! ) و تتوالى الاحداث فيكتشف العريس و عائلتة ان العروس (ملبوسة ،، مطلقة ،، عندها طفل،، ألخ ) ثم بعد ذلك يتم كشف المقلب

أكتب تعليق على الموضوع مستخدماً حساب الفيس بوك

ضع تعليق باستخدام حساب الفيس بوك

من مواضيعى فى المنتدى

يوتيوب مشاهدة وتحميل مسلسل الصندوق الاسود الحلقة 28 كاملة 2015 sapitv
تردد قناة ال تي سي الجديد على نايل سات بتاريخ اليوم 12-10-2014
حظك وتوقعات برجك مع ليلى عبد اللطيف لسنة 2015
تردد قناة Sahar Kurdish على عرب سات اليوم الاثنين 17-10-2016
تردد ام بي سي برو سبورت على نايل سات اليوم الاثنين 20-9-2016
تردد قناة الرشيد على نايل سات اليوم الاثنين 26-10-2015
جديد الترددات والقنوات على جميع الاقمار اليوم الاربعاء 1-7-2015
يوتيوب مشاهدة مسلسل وش تانى الحلقة 25 كاملة 2015 , مسلسل وش تانى اونلاين الحلقة الخامسة والعشرين hd

مواضيع ذات صلة مع يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 26 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة السادسة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 28 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة الثامنة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 25 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة الخامسة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 24 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة الرابعة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 23 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة الثالثة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 16 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة السادسة عشرة hd

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم

الساعة الآن 01:39 PM