أضغط اعجبنى ليصلك جديدنا على الفيس بوك
  1  
AhmedTiger

يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 26 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة السادسة والعشرون hd

يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 26 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة السادسة والعشرون hd

عايز أتجوز- الحلقة (26) - شوفوا العريس عمل مقلب في أهلة وجابلهم عروسة عاملة إزاي؟ - Ayez Atgwez

برنامج عايز اتجوزالحلقة "26" السادسة والعشرون ويكون العريس عنده 20 سنة وتروح تتقدم لعروسة وتخش بإيدك فاضية وأبو العروسة يحرجك والعريس جي يهزر مع أبو العروسة .. العريس عمره 20 سنة ومعندوش شقة ولا شغل والعريس يجري ويهرب من أبو العروسة بعد معرفة انه بيدبس في الجوازة .... تقوم فكرة البرنامج على استضافة شاب يريد أن يصنع مقلب فى عائلتة وذلك من خلال .. أيهامهم بأنه يريد أن يخطب فتاة ما تعرف عليها و يريد أن يذهبوا معه لمنزلها للتعرف عليها و على عائلتها ... و حين يذهبوا الى منزلها تحدث مفاجأت و أهمها .. تحاول العروسة أحراج العريس و عائلة عن طريق سؤالها (جبتولى ايه و انتم جايين ؟! ) و تتوالى الاحداث فيكتشف العريس و عائلتة ان العروس (ملبوسة ،، مطلقة ،، عندها طفل،، ألخ ) ثم بعد ذلك يتم كشف المقلب

أكتب تعليق على الموضوع مستخدماً حساب الفيس بوك

ضع تعليق باستخدام حساب الفيس بوك

من مواضيعى فى المنتدى

صور جينيفر لوبيز في حفل الجولدن جلوب 2015
يوتيوب مشاهدة مسلسل سيدنا السيد الحلقة 2 الثانية 2014 كاملة
قائمة باسماء المقبولين للحج في الاردن 2015
اسماء هدافي الدوري الاسباني الليجا عبر التاريخ وبدون ركلات جزاء 2015
يوتيوب تحميل اغنية يا حبيّب سارية برقاشي 2015 Mp3
موعد وتوقيت مباريات اليوم السبت 17-1-2015
كلمات اغنية تسأل بعد حسين الجسمي 2016 مكتوبة
كلمات اغنية حق البنت روني كسار 2016 مكتوبة

مواضيع ذات صلة مع يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 26 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة السادسة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 28 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة الثامنة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 25 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة الخامسة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 24 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة الرابعة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 23 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة الثالثة والعشرون hd
يوتيوب مشاهدة برنامج عايز أتجوز الحلقة 16 كاملة 2015 , برنامج عايز أتجوز اونلاين الحلقة السادسة عشرة hd

الساعة الآن 04:29 AM.